تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۵۷۹۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

برای اولین بار تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان به سهامدران خود سود سهام پرداخت کرد

می متالز - حسین ناطقی مدیر عامل تعاونی یان کرد: تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برای اولین بار از زمان راه اندازی به سهامداران خود سود پرداخت کرد.
برای اولین بار تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان به سهامدران خود سود سهام پرداخت کرد

به گزارش می متالز، وی موفقیت حاصله در این تعاونی را نتیجه همدلی و همبستگی اعضا دانست و گفت، خوشبختانه با حمایتهای همه جانبه مهندس ابراهیمی مدیر عامل فولاد اکسین مبنی بر خلق رضایتمندی پرسنل و همراهی اعضای محترم هیئت مدیره تعاونی برای برای اولین بار تعاونی مصرف کارکنان به سودهی برسد و موفق شدیم بخشی از سود حاصله را در بین اعضا تعاونی تقسیم نماییم.

ایشان سود السهم هرعضو را بالغ ۱۵۴۸۹۱۳۰ریال اعلام نمودند که از این سود، مبلغ قابل پرداخت برای هر عضو ۵۲۸۹۱۳۰ ریال بوده و مابقی آن به ارزش ۱۰۲۰۰۰۰۰ ریال بابت افزایش سرمایه هر شخص لحاظ خواهد شد.

ناطقی در آخر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه تمامی افراد خصوصاً تلاش های هیئت مدیره و مدیر عامل اکسین صنعت که منجر به رقم زدن این اتفاق میمون شدند، از همه کارکنان جهت عضویت در تعاونی مصرف کارکنان دعوت کردند، وی ادامه داد، امیدوارم با عضو شدن فراگیر بتوانیم نهال نوپای تعاونی را مراقبت و پویا تر نماییم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده