تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۱۵۸۱۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه اول سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ارزیابی عملکرد استانها در 9 ماهه سال 99

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از کسب رتبه اول سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد در بین سازمانهای صمت کشور در ارزیابی عملکرد 9 ماهه سال 99 خبر داد.
کسب رتبه اول سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ارزیابی عملکرد استانها در 9 ماهه سال 99

به گزارش می متالز، محمدرضا علمداریزدی گفت: در سال جهش تولید برای سازمانهای استانی متناسب با 5 محور اصلی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه های عملیاتی تدوین گردید که با توجه به اهداف کمی تعیین شده، عملکرد 9 ماهه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها در سال 1399مورد ارزیابی قرار گرفت که در این ارزیابی استان یزد با کسب بیشترین امتیاز99.31 حائز رتبه اول شد.

وی تشریح کرد: عملکرد سازمانهای صنعت، معدن وتجارت استانها براساس محورهای پیش بینی شده، هدف گذاری برای نهضت ساخت داخل، هدف گذاری برای جایگزینی واردات (صرفه جویی ارزی)، هدفگذاری برای فعال سازی واحدهای راکد، هدفگذاری برای صدور پروانه بهره برداری، هدف ایجاد اشتغال در صنعت با صدور پروانه بهره برداری، هدف ایجاد اشتغال در صنعت با صدور پروانه کسب صنوف، هدف ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی، هدف تعداد صدور پروانه بهره برداری، هدف از ایجاد اشتغال با صدور پروانه بهره برداری، هدف گذاری برای احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، هدف از برنامه انجام بازرسی های هدفمند از بنگاه های اقتصادی، هدف گذاری برای پذیرش یا انتشار اوراق تامین مالی شرکت ها در بازار سرمایه جهت معرفی به بورس، مورد ارزیابی قرارگرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سازمان صمت استان یزد توانست در تحقق کلیه محورهای یاد شده، عملکردی بیشتری از هدفگذاری صورت گرفته داشته باشد و با بالاترین امتیاز حائز رتبه اول در بین سازمانهای صنعت،معدن وتجارت کشور شود.

علمدار یزدی موفقیت کسب شده را نشان از همدلی و همراهی و تلاش و کوشش بیدریغ همه خدمتگزاران صدیق مردم، استاندار و معاونین ایشان، مدیران و روسای دستگاه های امنیتی، نظارتی و اجرایی استان و همچنین کارکنان خدوم دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش دو چندان در مسیر پیشرفت و توسعه استان یزد گام برخواهیم داشت و با مشارکت و همفکری مردم، رسانه ها، صاحبان صنایع و معادن، اصناف و بازاریان و ... به سمت دستیابی به اهداف پیش بینی شده پیش خواهیم رفت.

عناوین برگزیده