تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۱۵۸۱۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: 19 پروژه در حوزه های صنعت و معدن با سرمایه‌گذاری بالغ بر دو هزار و 625 میلیارد و 469 میلیون ریال در استان همزمان با دهه فجر امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر

به گزارش می متالز، عباس جرجانی با اعلام این مطلب افزود: ایجاد اشتغال مستقیم برای 202 نفر و پیش بینی اشتغال برای 154 نفر به صورت مستقیم از جمله برکات افتتاح و کلنگ زنی طرح های صنعتی و معدنی در ایام الله دهه فجر امسال خواهد بود.

جرجانی ادامه داد: از این تعداد پروژه، 15 طرح در شهرستان های طبس، قائنات، نهبندان، سرایان، سربیشه و خوسف قابل افتتاح و بهره برداری است که به دنبال آن برای 202 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین 4 پروژه صنعتی و معدنی دیگر با پیش بینی اشتغال 154 نفر در شهرستان سربیشه نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی تصریح کرد: تولید منیزیت کلسینه شده، تولید پودر بنتونیت، منیزیت دانه بندی شده، ورق چوبی با روکش ملامینه، قطعات بتنی و همچنین بهره برداری از معادن زغالسنگ، مس و سنگ لاشه از پروژه‌های شاخص حوزه صنعت، معدن و تجارت در دهه فجر امسال است.

عناوین برگزیده