تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۶۰۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معرفی شرکت سیمان فارس به عنوان منتخب نخبگان جامعه کار و تولید استان

می متالز - بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید سال۹۶ با هدف تشویق واحدهای صنعتی پیشرو و نیروهای متخصص و مبتکر ، ترویج و توسعه کارآفرینی و ایجاد بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت های کارآفرین در اردیبهشت ماه برگزار و در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۷ تندیس و لوح تقدیر این جشنواره به مهندس علیرضا بستانیان مدیر عامل شرکت سیمان فارس اهدا گردید.
معرفی شرکت سیمان فارس به عنوان منتخب نخبگان جامعه کار و تولید استان

به گزارش می متالز، جشنواره امتنان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی و دفتر اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در استان ها از طریق معاونت اجتماعی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود و شناسایی و معرفی کارگران ، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است.

امسال نیز منتخبان جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کار و کارگر در جشنی که در سالن شهید دستغیب شیراز و با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ومهندس تبادار استاندار فارس و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولین برگزار شد، معرفی و شرکت سیمان فارس به این افتخار نائل آمد.

همچنین در مراسمی که در تاریخ ۵ تیر ۹۷ برگزار گردید تندیس و لوح سپاس این جشنواره توسط  آقای مهندس خادم الحسینی معاونت رفاه و امور اجتماعی اداره کار استان فارس و جمعی دیگر از مسئولین این اداره کل به آقای مهندس علیرضا بستانیان مدیر عامل شرکت سیمان فارس اهداء و از خدمات ایشان تجلیل به عمل آمد.

معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در مرحله استانی، صرفه جویی ، بهره وری، توجه به مسائل زیست محیطی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است.

عناوین برگزیده