تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۹۴۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

با سرمایه گذاری ایران/ پروژه سیمان العماره به زودی افتتاح خواهد شد

می متالز - مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین در آستانه بهره برداری از پروژه سیمان العماره ضمن بازدید در شهر العماره عراق آخرین توصیه ها و دستورات لازم را برای افتتاح به موقع این پروژه صادر کرد.
با سرمایه گذاری ایران/ پروژه سیمان العماره به زودی افتتاح خواهد شد

به گزارش می متالز، مهندس عباس صفا کیش ضمن قدردانی و خدا قوت به همه مدیران،کارکنان، مشاورین و پیمانکاران در شرایط دشوار کار در کشور عراق و مشکلات تغییرات قیمت و انتقال ارز و … ابراز امیدواری کرد تا پس از انتقال پست موبایل به سایت و اتصال به شبکه عراق یک ماه بعد نسبت به راه اندازی آزمایشی اقدام لازم صورت پذیرد.

وی گفت: با تلاشهای صورت گرفته عملیات نصب بخشهای مکانیک و برق به اتمام رسیده و درحال رفع اشکالات جزیی  است و مسولان امر سرگرم تکمیل چرخه راه اندازی هستند.

مدیرعامل ارض العماره نیز در این بازدید درخصوص روند پیشرفت پروژه و چالش های شش ماهه گذشته گزارشی ارائه کرد و سپس مشاورین و پیمانکاران درخصوص انجام کارهای باقیمانده و مشکلات و بدهی ها در عراق توضیحاتی را اعلام کردند.

در این سفر آقایان مهندس نیکنام مدیرعامل سیمان خوزستان ، مهندس شریفی مدیر عامل شرکت سیمان فارس نو ،آقای حاج نائب مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان و مهندس کلاه کج مشاور امور پروژه ها ، آقای مهندس صفاکیش را همراهی کردند.

همچنین مهندس صفاکیش و هیئت همراه در ملاقات با استاندار میسان از وضعیت مجوز ورود کلینکر از کشور ایران علیرغم پیگیری های متعدد ابراز نگرانی کرد و خواستار اخذ مجوزهای لازم در اسرع وقت شد.

استاندار بصره ضمن خوش آمد گویی و واکنش به ابراز نگرانی سهامداران بلافاصله دستور تهیه نامه برای نخست وزیر عراق درخصوص وضعیت مجوز کلینکر صادر کرد و مقرر شد ایشان شخصاً موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی کند.

عناوین برگزیده