تاریخ: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۰۳۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون فرابورس اعلام کرد:

۲۶۲ اختراع در بازار دارایی‌های فکری/جزئیات عملکردصندوق‌های جسورانه

می متالز - معاون فرابورس با اشاره به جزئیات عملکرد صندوق‌های جسورانه گفت:۲۶۲ اختراع در بازار دارایی فکری فرابورس وجد دارد که معامله ۹ اختراع نیز در چند ماهم اخیر با ارزش ۶ میلیارد تومان انجام شده است.
۲۶۲ اختراع در بازار دارایی‌های فکری/جزئیات عملکردصندوق‌های جسورانه

به گزارش می متالز، مهدی علم‌الهدی در چهل‌ و یکمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه»، آخرین وضعیت پذیرش شرکت‌ها و عرضه‌های اولیه در فرابورس را اعلام کرد و گفت : در بازار دارایی فکری فرابورس ۲۶۲ اختراع وجود دارد که معامله ۹ اختراع نیز در چند ماه اخیر با ارزش حدود ۶ میلیارد تومان انجام شده است.

عملکرد صندوق های جسورانه

معاون پذیرش و ناشران فرابورس در ادامه افزود: در بخش صندوق های جسورانه ۵ صندوق در تابلو وجود دارد که حجم معاملات آن به ۱۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

سید مهدی علم‌ الهدی با اعلام این که موافقت اصولی ۹ صندوق جسورانه در فرابورس صادر شده گفت : پذیره نویسی یک صندوق در هفته آینده در فرابورس انجام می گیرد که صندوق بازنشستگی کشوری موسس آن خواهد بود و این صندوق در حوزه بیمه و بانک فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار داشت : درخواست پذیرش ۱۰ صندوق نیز در حال بررسی است که در بین آن ها درخواست هایی از حوزه های فیلم، اکتشاف و کشاورزی نیز وجود دارد.

۱۳ درخواست از دانش بنیان ها

همچنین سید مهدی علم‌ الهدی با اعلام این که ۱۳ درخواست پذیرش شرکت های دانش بنیان ارائه شده افزود : دستور العمل صندوق های سرمایه گذاری خصوصی نیز در سازمان بورس تصویب شده اما هنوز ابلاغ نشده است

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!