تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۱۲۳۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رتبه نخست استان البرز در ارائه تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کسب رتبه نخست این استان در ارائه تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ با مبلغی بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر افزود: در سال ۹۹ به فضل خدا توانستیم برای سومین سال پیاپی، رتبه نخست کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید بدست آوریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره جزئیات این موضوع تصریح کرد: در سال ۹۹ به تعداد ۳۳۹ واحد تولیدی مبلغ ۲۳ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید اعطاء شد که این امر باعث رشد اشتغال و پویایی تولید در استان البرز شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ادامه داد: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز استان البرز موفق شد با اعطاء ۳۹۶ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی رتبه سوم کشور را بدست آورد.

بنا به گفته ربیعی در سال ۹۹ استان البرز موفق شد در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز با ارائه تسهیلات به ۶۸ واحد تولیدی به مبلغ پنج هزار و ۳۸۳ ریال رتبه دوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

ربیعی در پاسخ به این سئوال که نحوه درخواست تسهیلات از سازمان صمت به چه نحوی است بیان کرد: تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و اصناف تولیدی می‌توانند از طریق سایت https://www.behinyab.ir ثبت نام نموده تا درخواست آن‌ها پس از ثبت در روند اداری قرار گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده