تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۱۲۶۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی شرکت فولادسنگ مبارکه:

«مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان با ذی نفعان» مهمترین وظیفه روابط عمومی است

‌می‌متالز - به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادسنگ مبارکه مهم‌ترین وظیفه و نقش روابط عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی مدیریت ارتباطات راهبردی سازمان با ذی نفعان است.

به گزارش می‌متالز، عباس جعفری در خصوص نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان اظهار کرد: نقش محوری روابط عمومی انجام بخشی از مدیریت سازمان است. همچنین همکاری با مدیران سازمان جهت تصمیم‌گیر‌های مهم نیز می‌تواند از دیگر وظایف این بخش باشد. برای اجرای این امر، ایجاد سامانه اطلاعات مدیریت به منظور هدایت جریان‌های اطلاعاتی برون سازمانی و درون سازمانی لازم است.

به گفته وی، این سامانه می‌تواند مجموعه‌ای از اطلاعات به روز شونده از روند کار، مناسبات اداری، تولید و نحوه همکاری، همدلی و هم افزایی واحد‌ها و افراد باشد و سمت‌های سازمانی را نشان دهد.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز واحد روابط عمومی هر سازمانی، توجه مدیران مجموعه به آن‌ها است که متاسفانه برخی از مدیران نگاه جدی به این بخش ندارند. این در حالی است که باید نیروی متخصص و تجهیزات فنی مورد نیاز بخش روابط عمومی از سوی مدیران سازمان تامین شود؛ اما می‌بینیم که در بیشتر موارد روابط عمومی‌ها با کمترین نیرو و وسایل ارتباط جمعی باید بار سنگین روابط عمومی سازمان را برعهده بگیرند و گا‌ها ممکن است از عهده آن به خوبی برنیایند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولادسنگ مبارکه در ادامه سخنان خود در خصوص اقدامات برجسته‌ای که روابط عمومی فولاد سنگ مبارکه انجام داده نیز گفت: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و مردمی، همچنین حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، انعکاس اخبار شرکت در خبرنامه از جمله اقدامات روابط عمومی این شرکت بوده است؛ در حوزه توسعه و تکامل منطقه‌ای نیز کمک‌های شرکت فولادسنگ مبارکه به شهرداری، دهیاری‌های شهرستان و ارگان‌های دولتی که ذی نفع هستند، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: درخصوص امور فرهنگی نیز همکاری با حوزه منابع انسانی شرکت فولادسنگ مبارکه که مخاطب این بخش بیشتر کارکنان و خانواده پرسنل هستند، انجام می‌شود. برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی نیز در برنامه‌های روابط عمومی برای پرسنل و خانواده‌های مجموعه فولادسنگ مبارکه صورت می‌گیرد.

جعفری افزود: راه اندازی سایت برای شرکت و فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز در دست اقدام است تا در آینده نزدیک از آن‌ها بهره برداری کنیم.

وی در نهایت ضمن تشکر از پرسنل روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: روابط عمومی به تعبیری قلب تپنده ادارات وسازمان است وحضورشان نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف هر مجموعه و یا سازمان دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده