تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۲۲۰۳۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ستاد تنظیم بازار زنجان عنوان شد

با افرادی که درصدد ایجاد اخلال در بازار سیمان هستند، برخورد قانونی می‌شود

‌می‌متالز - حقیقی با بیان اینکه با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در بازار سیمان هستند برخورد خواهد شد، گفت: کنترل و نظارت بر بازار به جد اتفاق بیفتد تا آرامش بر بازار حاکم شود.

به گزارش می‌متالز، استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: تعامل و هم افزایی در مدیریت استان موجب جلوگیری از بروز مشکل می‌شود، هر ضعفی که در استان وجود داشته باشد مردم را دچار مشکل می‌کند.


فتح الله حقیقی با بیان اینکه در حوزه خشکسالی نیازمند مدیریت صحیح هستیم، گفت: اگر در این حوزه مدیریت مناسبی انجام نشود دچار مشکل خواهیم شد.


وی خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات بازار سیمان نیز با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در بازار سیمان هستند برخورد خواهد شد.


استاندار زنجان افزود: کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند و با عاملانی که بخواهند از بازار سیمان سوء استفاده کرده و بازار را به هم بزنند برخورد امنیتی می‌شود.


حقیقی با بیان اینکه اگر نظارت باشد همسان سازی قیمت‌ها اتفاق می‌افتد و احتکار و رانت هم ایجاد نمی‌شود، اظهار کرد:، اما اگر نظارت نباشد همه این مشکلات در جامعه ایجاد می‌شود.


استاندار زنجان بر افزایش نظارت‌های میدانی در بازار تاکید کرد و گفت: کنترل و نظارت بر بازار به جد اتفاق بیفتد تا آرامش بر بازار حاکم شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود روغن موتور خودرو‌های سبک و سنگین اشاره کرد و افزود: کمبود روغن موتور در استان زنجان باید بررسی شود و علت آن احصا شود.


حقیقی به توزیع ۱۰ هزار تن نهاده دامی بین کشاورزان توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: موضوع کاهش قیمت دام مطرح است، اما چرا با کاهش قیمت دام قیمت گوشت قرمز افزایش یافته است بنابراین دلیل این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.


به گفته استاندار زنجان، کاهش خرید گندم امسال طبیعی است چرا که بیشتر گندمزار‌های استان زنجان دیم بوده و شرایط خشکسالی بر تولید گندم استان تاثیر گذاشته است.


حقیقی تصریح کرد: نباید گندم تولیدی استان از استان خارج شود و دست دلالانی که در بازار گندم فساد ایجاد می‌کنند باید بریده شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

عناوین برگزیده