تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۲۴۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود خوب در توجه شرکت‌های بیمه‌ای به کسب و کار‌های خرد است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه صنعت ومعدن نواندیشان، اظهارکرد: اگر شرکت‌های بیمه‌ای به سمت کسب و کار‌های خرد و کوچک بروند ماندگارترین پرتفوی‌ها را خواهند داشت، زیرا درصورت از دست دادن هزار پرتفوی خرد هم، لطمه‌ای به شرکت هم وارد نخواهد شد.

به گزارش می‌متالز، "سید حمید موسوی" گفت: توجه به کسب و کار‌های کوچک از سوی شرکت‌های بیمه‌ای هنوز جدی نشده که این خود یکی از دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه درجامعه است.

وی، یکی از دلایل این امررا رقابت شرکت‌های بیمه گربر روی یکسری محصولات خاص مطرح کرد و افزود: فرهنگ توجه به کسب و کار‌های کوچک مغفول مانده و عامل رفع و برطرف کردن این موضوع، گسترش شبکه بازاریابی در سطح جامعه و آموزش شبکه فروش است.

موسوی، تصریح کرد:اگر شرکت‌های بیمه‌ای به سمت کسب و کار‌های خرد و کوچک بروند ماندگارترین پرتفوی‌ها را خواهند داشت، زیرا لطمه بزرگی به بیمه گردر صورت از دست دادن یک پرتفوی بزرگ وارد می‌شود و سهم بازاری را که بدست آورده به راحتی از دست می‌دهد، اما درصورت از دست دادن هزار پرتفوی خرد، لطمه‌ای به شرکت بیمه وارد نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه صنعت و معدن نواندیشان، گفت: اگرشرکت‌های بیمه گر مقداری با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنند متوجه می‌شوند که سود خوب در توجه به پرتفوی‌های خرد است.

موسوی، افزود: اگر فروش بیمه نامه در کسب و کار‌های خرد رونق بگیرد هم بیمه گر وهم بیمه گذار سود خواهند کرد، اما اراده لازم برای قدم گذاشتن در این راه وجود ندارد و شرکت‌های بیمه‌ای تنها برسرمناقصات بیمه گذاران بزرگ با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: چابک آنلاین

عناوین برگزیده