تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۲۳۷۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد:

رتبه برتر سازمان صمت استان یزد در پاسخگویی به شکایات و رضایت مردمی

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از کسب رتبه برتر استان یزد در کشور برای چندمین بار متوالی در پاسخگویی به شکایات و رضایت مردمی ۱۲۴ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا علمدار یزدی با اعلام این خبر گفت: درآخرین ارزیابی‌های انجام شده، طی سه ماهه گذشته، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در زمینه رسیدگی و پاسخگویی روزانه به شکایات مردم رتبه نخست را در کشور بدست آورد. این در حالی است که طی سه ماهه اول امسال و ارزیابی‌های سال گذشته نیز این استان حائز رتبه برتر در سطح کشور بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ادامه داد: این سازمان در نظر سنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات نیز حائز رتبه نخست در سطح کشور شده است.

وی با بیان اینکه درراستای اهمیت نظارت بر بازار، ارزیابی‌ها از سوی وزارتخانه انجام و تمام استان‌ها ارزیابی می‌شوند، افزود: نظارت بر بازار با جدیت دنبال میشود و شکایات مردم به صورت روزانه پاسخ داده میشود و خوشبختانه در این دوره نیز رتبه اول پاسخگویی به شکایات و رضایت مردمی را در کشور داشته ایم.

علمداریزدی با تاکید براینکه سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگوئی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان می‌باشد یادآورشد: شهروندان گرامی می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ دنبال نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده