تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۸
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۴۱۴۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون استاندار خوزستان:

ایجاد خانه فولاد در خوزستان/ مشکلات پروژه‌های خوزستان «مالی» است

‌می‌متالز - معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیشتر مشکلات پروژه‌ها و شرکت‌های استان را «مالی» اعلام کرد و گفت: با ایجاد خانه فولاد در خوزستان به دنبال این هستیم که مشکلات شرکت‌های استان رفع شوند.

به گزارش می‌متالز، رضا فتوحی بعد از ظهر امروز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های فولاد مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا بتوان مسائل و مشکلات این حوزه را با همراهی این خانه پیگیری و مرتفع کرد.

وی در ادامه پیگیری ویژه وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های راکد یا تعطیل شده خوزستان را از مهمترین موضوعات حوزه اقتصادی این استان عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم که موانع این پروژه‌ها و شرکت‌های تولیدی را برداریم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات این پروژه‌ها و شرکت‌ها، مالی است و در این راستا نیز شرکت‌ها، کارگروه‌های مختلف، استاندار و افرادی که با جلسه مرتبط هستند در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.

فتوحی ادامه داد: بر اساس اظهارنظر‌های فنی و کارشناسی، موضوعات مصوب می‌شوند تا بتوان برای طرح‌های مذکور، رونق ایجاد کرده و اشتغال موجود در آن‌ها را پایدار نگه داشت.

وی گفت: وظیفه داریم تا بر اساس این ستاد و با توجه به اهمیت موضوع، بتوانیم موانع را از سر راه تولیدکنندگان و واحد‌هایی که به دنبال اثر گذاری بیشتری در آینده هستند برداشته و رونق تولید را در استان داشته باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: امروز مشکلات پنج شرکت و پروژه در بخش‌های مختلف شامل فرهنگی ورزشی، فولاد، شرکت‌های بسته بندی، الکل سازی و صنایع تبدیلی بررسی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده