تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۴۲۲
کد خبر: ۲۴۲۶۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مجمع فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

جهش سرمایه «شستا»

‌می‌متالز - سرمایه شستا به ۱.۴۹۴.۰۱۳.۴۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، علی رستمی، مدیرعامل «شستا» مهمترین برنامه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» در سال جاری را افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها دانست.
وی افزود: سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» با بیش از ۱۱۷۲ درصد افزایش، از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۱۴۹ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. مراحل قانونی انجام شده است.
مجمع عمومی فوق‌العاده نیز در ارتباط با افزایش سرمایه این غول بورسی فردا در مجتمع تلاش تهران برگزار می‌شود.

جهش سرمایه «شستا»

در ارتباط با میزان افزایش سرمایه شستا در کدال آمده است:

سرمایه فعلی شستا ۱۴۲ هزار میلیارد ریال است و مبلغ افزایش سرمایه برابر با ۱،۴۹۴،۰۱۳،۴۵۶،۰۰۰،۰۰۰ (یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال) است.

ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال و تعداد سهام قابل انتشار ۱.۴۹۴.۰۱۳.۴۵۶.۰۰۰ (بیش از یک هزار و ۴۹۴ میلیارد) سهم است.


افزایش سرمایه شستا به تومان چقدر است؟


به عبارتی سرمایه فعلی شستا ۱۴ هزار میلیارد تومان است که با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به بیش از ۱۴۹ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.


محل و زمان مجمع شستا


مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با نماد «شستا» یکشنبه ساعت ۹ مورخ ۱۴٠٠/۱٠/۱۲ در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش استان تهران برگزار می‌شود.
بر این اساس شستا از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی برای حضور در جلسه مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دعوت کرد.
همچنین در این آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده آمده، نمایندگان سهامداران حقوقی می‌توانند معرفی‌نامه خود را تا روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابر ارسال نمایند و کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی از ساعت ۰۸:۳٠ صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر اقدام و برگه ورود به مجمع را دریافت کنند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده