تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۵۴
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۴۳۳۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵۳ هزار میلیارد ریالی «ومعادن» در آذر ۱۴۰۰

‌می‌متالز - مطابق آمار‌های منتشره سامانه کدال، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (با نماد بورسی «ومعادن») در یک ماهه منتهی به پایان آذر ماه در بورس اقدام به ۵۸ مورد سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۵۳۱۰۷ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال کرد.

به گزارش می‌متالز، از سامانه کدال، بیش از ۷۲.۵ درصد سرمایه گذاری این شرکت در استخراج کانه‌های فلزی به ارزش ۱۱۱۰۹۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال انجام شده است.

از مجموع ۵۸ مورد سرمایه‌گذاری انجام شده توسط ومعادن در این دوره، ۳۵ سرمایه گذاری به ارزش ۳۷۲۱۰ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در خارج از بورس (۸ مورد استخراج کانه‌های فلزی، ۲ مورد استخراج سایر معادن، ۲ مورد مواد و محصولات شیمیایی، ۴ مورد تولید محصولات کامپیوتری الکترونیکی و نوری، ۳ مورد انبوه سازی، املاک و مستغلات، یک مورد حمل و نقل آبی، یک مورد سرمایه گذاری ها، ۱۰ مورد فلزات اساسی، یک مورد سایر تجهیزات حمل و نقل، و ۳ مورد سایر صنایع) بوده است.

همچنین ۲۳ مورد سرمایه‌گذاری این شرکت در داخل بورس به ارزش ۱۱۵۸۹۷ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال انجام شده است.

سرمایه‌گذاری این شرکت در داخل بورس شامل ۷ مورد استخراج کانه‌های فلزی، ۲ مورد ماشین آلات و دستگاه‌های برقی، ۴ مورد فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط، ۲ مورد تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، یک مورد سرمایه گذاری ها، ۶ مورد فلزات اساسی و یک مورد سایر صنایع بوده است.

ومعادن شرکتی با ماهیت سرمایه‌گذاری است که سرمایه ثبت شده آن ۵۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و سرمایه ثبت نشده آن ۲۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است.

منبع: دنیای معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده