تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۲
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۲۴۵۶۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معامله شمش فولادی و کنسانتره «کچاد» در بورس کالا

‌می‌متالز - امروز سه‌شنبه ۲۸دی ماه، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانست ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌ آهن و ۱۵ هزار تن شمش فولاد خود را در بورس کالای ایران معامله کند.

به گزارش می‌متالز، نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، امروز سه‌شنبه ۲۸دی ماه ۱۵ هزار تن شمش بلوم فولادی با گرید ۵SP را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۴۰ هزار و ۹۰۰ تنی مواجه و این شرکت موفق به انجام معامله تمامی عرضه خود شد.

«کچاد»، شمش‌های فولادی را به قیمت ۱۲۰ هزار و پنج ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله به ۱۲۳ هزار و ۷۱۵ ریال به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت. این شرکت از معامله صورت گرفته، ۱۸۵ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

معامله شمش فولادی و کنسانتره «کچاد» در بورس کالا

همچنین نمودار ۲ نشان می‌دهد امروز سه‌شنبه ۲۸دی ماه، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن خود را در تالار حراج باز بورس کالا ایران عرضه کرد که در مقابل آن به میزان ۱۹۰ هزار تن تقاضا ثبت شد و در نهایت تمامی عرضه چادرملو مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه کنسانتره چادرملو در این عرضه، ۲۵ هزار و ۹۵۰ ریال به ازای هر کیلوگرم بود که با رقابت صورت گرفته، به ۲۷ هزار و ۹۶۱ ریال ریال به ازای هر کیلوگرم رسید. این شرکت توانست از معامله کنسانتره خود ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۳ میلیون تومان درآمد کسب کند.

معامله شمش فولادی و کنسانتره «کچاد» در بورس کالا

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده