تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۹:۰۸
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۵۱۴۰
سرویس خبر : زمین شناسی
قدیر قیافه:

انتصاب وابستگان رئیس جمهور در سازمان زمین شناسی اصولی نبود

می متالز - وزرای دولت آقای روحانی نباید شایسته سالاری را فدای انتصابات فامیلی و دستوری کنند.
انتصاب وابستگان رئیس جمهور در سازمان زمین شناسی اصولی نبود

به گزارش می متالز، قدیر قیافه نایب رییس کنفدراسیون صادرات اتاق ایران و عضو هیئت مدیره انجمن سنگ آهن ایران گفت: دولت در انتخاب معاونان و‌زرا نباید شایسته سالاری را فدای انتصابات فامیلی و دستوری کنند و در این خصوص بزرگان نظام باید چاره ای اساسی اتخاذ کنند.
وی در مورد انتخاب کامبیز مهدی زاده داماد رییس جمهور به ریاست سازمان زمین شناسی ایران گفت: رییس سازمان زمین شناسی باید دارای تخصص،دانش،تجربه و تفکر توسعه ای باشد و اینکه چون آقای مهدی زاده جوان است نمی تواند فاکتور اساسی برای انتخاب وی بعنوان ریاست سازمان لحاظ شود.
قیافه افزود: از آقای مهدی زاده می خواهیم تا لیست طرحهای اکتشافی که تا کنون انجام داده اند بطور رسمی اعلام تا حوزه معدن از فعالیت های وی مطلع شود.
وی گفت: اینکه رییس جدید سازمان زمین شناسی جوان ۳۳ساله ای است بسیار مطلوب است اما وابستگی فامیلی ایشان به رییس جمهور نامیمون و غیر قبول است.
قیافه خاطر نشان کرد: اعتماد به جوانان و جانشین پروری بسیار ایده آل است اما خالی کردن سازمان ها از افراد متخصص به نفع کشور نیست.و باید مدیر پروری در یک بازه ۵ساله در برنامه قرار گیرد
وی در ادامه گفت: متاسفانه تصمیمات نادرست و غیر کارشناسی شده در بخش معدن،ارز،تولید صدور بخشنامه های متعدد سبب تضعیف اقتصاد شده است.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده