تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۲۵
بازدید: ۶۱۷
کد خبر: ۲۶۰۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در نشست خبری مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان مطرح شد:

تولید شرکت معادن زغالسنگ کرمان هشت درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت

می متالز - در این نشست خبری که صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ برگزار گردید مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان به بیان عملکرد یک ساله شرکت پرداخت.
تولید شرکت معادن زغالسنگ کرمان هشت درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان، مهندس سامان مرتاض ضمن اشاره به افزایش تولید هشت درصد نسبت به سال قبل، تولید شرکت را مثبت دانست و عنوان کرد که با توکل به خدا وتلاش کارگران عزیز این عدد روند صعودی خواهد داشت.

ایشان بروز شدن حقوق، توزیع شیر و بیمه تکمیلی را از جمله خدمات ارزنده به کارگران عزیز دانسته و عنوان داشتند که این شرکت با سیصد میلیارد تومان زیان انباشته و چهارماه حقوق معوقه تحویل ایشان گردیده است که به لطف خداوند متعال وهمکاری همه مدیران، مشکلات روبه اتمام می باشد.

مهندس مرتاض ضمن تشکر از مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد، نماینده های محترم در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و فرمانداران عزیز عنوان داشتند که فقط صد و ده میلیارد تومان بدهی مالیاتی این شرکت بوده که در قبال بدهی دولت به صندوق باز نشستگی به لطف مدیرعامل محترم صندوق جناب آقای مهندس محمدجواد عسکری درحال تهاتر می باشد و همچنین بدهی تامین اجتماعی که مبلغ پنجاه و چهار میلیارد تومان که در زمان مرحوم نور بخش جرایم تامین اجتماعی مشمول بخشیدگی گردید درحال حاضر به صورت اقساط درحال پرداخت می باشد.

مهندس مرتاض تمدید پروانه چاه های آب و تمدید پروانه بهره برداری معادن و همچنین اخذ یک مورد پروانه بهره برداری معدن جدید و سه مورد در دست اقدام را نیز از جمله عملکردهای یک سال گذشته عنوان کرد.

عناوین برگزیده