تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۶۱۴۳۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت ضایعات رینگ آلومینیومی ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - طی یک هفته اخیر در بازار ضایعات آلومینیومی، ضایعات رینگ آلومینیومی با ۱.۹ درصد رشد قیمت، بیشترین افزایش قیمت هفتگی را ثبت کرد.

به گزارش می‌متالز، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، با رشد ۲.۶ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۵ هزار و ۵۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۱.۸ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۷ هزار به ازای هر کیلوگرم به ۳۷ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سرسیلندر در روز ۱۲ خرداد ماه، یک درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۷۰ هزار و ۷۸۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

قیمت ضایعات رینگ آلومینیومی ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد

طبق نمودار ۲، امروز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، قیمت ضایعات رینگ آلومینیومی نسبت به هفته گذشته، ۱.۹ درصد رشد قیمت داشت و از ۷۳ هزار و ۶۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۷۵ هزار و ۱۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین قیمت ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، افزایش ۱.۶ درصدی را نسبت به هفته پیش تجربه کرد و از ۳۷ هزار و ۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۷ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم رشد قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

در این روز، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک نیز با قیمت ۴۵ هزار و ۵۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۱.۳ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۴۴ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

قیمت ضایعات رینگ آلومینیومی ۱.۹ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده