تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۶۲۴۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
«سیمان» ۸۶ درصد از مقدار فروش ماهانه سیمان شرق را در اختیار داشت؛

ثبات نرخ فروش سیمان داخلی "سشرق"

‌می‌متالز - بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی با ۱۰۷ هزار و ۵۶۲ تن بود که دربرگیرنده ۸۶ درصد از مقدار فروش ماهانه "سشرق" بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره را بالغ‌بر ۶۳ میلیارد تومان اعلام کرد، این درآمد حاصل‌شده مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود.

ثبات نرخ فروش سیمان داخلی
مجموع درآمد تجمیعی "سشرق" از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز برابر با ۴۵۹ میلیارد تومان به ثبت رسید، تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده سیمان شرق در «بازار داخلی» به دست آمده و دربرگیرنده‌ی ۹۰ درصد از درآمد تجمیعی بود.

درآمد‌های عملیاتی سیمان شرق

بر اساس این گزارش، درآمدی که سیمان شرق در اردیبهشت‌ماه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته افزایش ۹ درصدی را مشاهده کرد و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۳ درصدی را به همراه داشت.

درآمدی که از سوی "سشرق" طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی اعلام شد نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد را به دنبال داشت.

ثبات نرخ فروش سیمان داخلی
بیشترین میزان درآمدی سیمان شرق از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه به دست آورد مربوط به سیمان داخلی با مبلغی بالغ‌بر ۵۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول ۵۱۷ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد، این نرخ فروش نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به دنبال نداشت.

مقدار فروش محصولات تولیدی "سشرق"

بر اساس این گزارش، سیمان شرق در اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۱۲۴ هزار و ۸۶۱ تن اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش فروش را شاهد بود، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با ۲۴ درصد اُفت مواجه بود.

ثبات نرخ فروش سیمان داخلی
بیشترین مقدار فروش طی این دوره یک‌ماهه مربوط به محصول سیمان داخلی با ۱۰۷ هزار و ۵۶۲ تن بود که دربرگیرنده ۸۶ درصد از مقدار فروش ماهانه "سشرق" بود، گران‌ترین محصول ارا‌ئه‌شده سیمان شرق متعلق به سیمان صادراتی با ۵۶۳ هزار تومان در ازای هر تن بود.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده