تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۶۳۹۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی سمنان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت سمنان در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه‌دل افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۶۶ واحد تولیدی بیش از ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های تولیدی استان، سهم صنعت ۲۸ واحد به ارزش ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۳۸ واحد به ارزش ۲۳۱ میلیارد ریال بوده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان بیان کرد: تاکنون ۱۰۱ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند و پرونده ۲۵ واحد تولیدی در دست بررسی است.

تشنه‌دل تصریح کرد: با موافقت اعضای کارگروه در این نشست، ۳۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل صمت سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی بررسی و گزارشی از پایش و عملکرد تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده