تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۴۲
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۲۶۹۱۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طاهری تشریح کرد:

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از واحد‌های صنعتی کرمانشاه؛ «مسائل بانکی» و «کمبود برق» از چالش‌های اصلی واحد‌های تولیدی

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از واحد‌های صنعتی کرمانشاه، کمبود برق، سیستم بانکی، قیمت خوراک و... را از جمله مشکلات این واحد‌های تولیدی برشمرد.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری، در تشریح بازدید میدانی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحد‌های صنعتی و معدنی استان کرمانشاه، گفت: در روز نخست این نظارت میدانی از یکی از مجموعه‌های تولید فولاد بازدید به عمل آمد و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از ۲ مجموعه پتروشمی، افزود: پس از این بازدید نشستی با نمایندگان انجمن پتروشیمی برگزار و موانع پیش روی آن‌ها مانند قیمت خوارک، سوخت و... احصا و بررسی شد.

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از واحد‌های صنعتی کرمانشاه؛ «مسائل بانکی» و «کمبود برق» از چالش‌های اصلی واحد‌های تولیدی
وی با بیان اینکه در ادامه‌ی این نظارت میدانی از برخی از شهرک‌های صنعتی سنقر بازدید به عمل آمد در تشریح مشکلات احصا شده در این بازدیدها، توضیح داد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات این استان موضوع بیکاری است در حالیکه ظرفیت استان برای فعالیت‌های صنعتی مناسب است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن کمبود برق، سیستم بانکی، قیمت خوراک و... را از جمله مشکلات واحد‌های صنعتی استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: این استان پتانسیل مناسبی در حوزه‌های کشارزی، صنایع دستی و گردشگری و فرآوری محصولات کشاورزی دارد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده