تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۳
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۷۹۲۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معامله ۱۱۷۱ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

‌می‌متالز - بیش از ۱۱۷۱میلیارد سهم به ارزشی بالغ بر ۷۱۶۶هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته طی ۱۴۶روز معاملاتی در بورس دادوستد شد.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۷۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۱۶۶ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال در بیش از ۶۳ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۲۱ دفعه طی ۱۴۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۹ میلیارد و ۷۱۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۱۴۱ هزار و ۹۷۶ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۴۶ روز، با ۸۳ هزار و ۷۱۰ واحد کاهش، معادل ۶.۱۲ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۷ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش، معادل ۵.۰۲ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۶۵ هزار و ۷۵۰ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱۴ هزار و ۵۰۵ واحد افت در این مدت به رقم ۹۴۹ هزار و ۶۰۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۴ هزار و ۷۸۴ واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۴۴ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۷ درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۹ درصد افت همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده