تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۸۴۰۳
سرویس خبر : محیط زیست

امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و اداره کل محیط زیست البرز

می‌متالز - تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین مرکز پژوهش‌های کاربردی و اداره کل حفاظت از محیط زیست استان البرز به امضاء رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و اداره کل محیط زیست البرز

به گزارش می‌متالز، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور مشارکت، تبادل و بهرهمندی از خدمات، تخصص‌های علمی، پژوهشی، فنی و آزمایشگاهی متقابل و توانایی‌های بالفعل در امر حل مسائل زمین‌شناسی زیست‌محیطی و پزشکی استان البرز امروز چهارشنبه 17 بهمن تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان البرز به امضای دکتر فریبرز قریب و مهندس فردین حکیمی رسید.

به گفته فریبرز قریب، بهره‌گیری مطلوب از توانمندی‌ها، تجارب و ظرفیت‌های پژوهشی، علمی و امکانات دو طرف در جهت پیشبرد پژوهش‌های زمین‌شناسی زیست‌محیطی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و همچنین تبادل اطلاعات، ارتقای فعالیت‌های جاری و پرداختن به اولویت‌های مشترک از اهداف این تفاهم‌نامه است.

رئیس مرکز پژوهش‌های کاربردی کرج همچنین ارائه داده‌های زمین‌شناسی و ژئوشیمی، آنالیز نمونه‌های ژئوشیمی و مشارکت در تامین خدمات پشتیبانی کارهای صحرایی طرح‌های مشترک را از تعهدات مرکز متبوع خود عنوان کرد و افزود: اداره کل حفاظت از محیط زیست استان البرز نبز متعهد به ارائه داده های زیست محیطی، مشارکت در تامین خدمات پشتیبانی کارهای صحرایی و هماهنگی و همکاری جهت اخذ مجوز تردد در مناطق حفاظت شده برای نمونه‌برداری شده است.

شایان ذکر است، مرکز پژوهش‌های کاربردی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و اداره کل حفاظت از محیط زیست البرز پیش از این همکاری‌های مشترک در زمینه ارزیابی پروژه‌های زیست‌محیطی داشته‌اند و آزمایشگاه‌های مرجع مرکز پژوهش‌های کاربردی به عنوان آزمایشگاه معتمد با اداره کل محیط زیست البرز در حال همکاری است

عناوین برگزیده