تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۸۹۸۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری جلسه بررسی مشکلات سنگ شکن داران شهرستان کلاله

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کلاله گفت: جلسه بررسی مشکلات سنگ شکن داران شهرستان کلاله در محل دفتر دادستان این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، حسن رزاقی گفت: جلسه بررسی مشکلات سنگ شکن داران شهرستان کلاله با حضور دادستان و روسای ادرات صمت، جهادکشاورزی، امور آب منطقه ای، امور اراضی و محیط زیست شهرستان در محل دفتر دادستان برگزار گردید.

وی گفت: واحد‌های تولیدی شن و ماسه از جمله صنایع مهم در کشور به شمار می‌روند که در صورت وقفه در تولید شان کلیه پروژه‌های عمرانی، واحد‌های تولیدی فراورده‌های بتنی و ساخت مسکن دچار چالش خواهند گردید و به ویژه در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری گردیده است و تمام تلاش دولت در رفع موانع و مشکلات تولید می‌باشد. باید تلاش گردد تا با همسویی و تعامل بین دستگاهی مسیر تولید را هموار نموده تا خللی در کار تولید ایجاد نگردد.

رزاقی بیان داشت: واحد‌های تولیدی شن و ماسه جهت صدور مجوز در بستر رودخانه دچار مشکل می‌باشند و به علت مشکلات بین دستگاهی روند صدور مجوز با پروسه زمانبر مواجه گردیده و چرخه تولید را دچار مشکل می‌نماید.

رئیس اداره صمت کلاله ضمن تاکید بر اصلاح رویه فعلی گفت: شهرستان کلاله در حال حاضر دارای شش واحد تولیدی شستشو و دانه بندی شن وماسه و با اشتغال بالغ بر ۶۰ نفر مشغول فعالیت می‌باشند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده