تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۹۲۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان بوشهر:

پرداخت 49 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاههای اقتصادی استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: بمنظور تامین مالی بنگاههای کوچک و متوسط تا کنون مبلغ 49میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاههای اقتصادی از سوی دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط بانکهای عامل استان پرداخت شده است.
پرداخت 49 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاههای اقتصادی استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی محمدی افزود: در حال حاضر51 متقاضی درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام نموده اند که تا کنون 42 مورد آن در کارگروه بررسی و پس از تصویب و به بانک های عامل مربوطه معرفی شده است.

حسینی محمدی اضافه کرد: از 42مورد پرونده ارجاع شده به بانک ها جهت پرداخت تسهیلات رونق تاکنون 21 مورد با مجموع 49میلیارد تومان پرداخت و مابقی در دست اقدام می باشد.

وی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: بمنظورحمایت از واحد های تولیدی؛ از ابتدای سال جاری تا ابتدای اسفندماه 71 جلسه کارگروه تسهیل با تصویب 402 مصوبه در زمینه های بانکی نظیرتسهیلات سرمایه ثابت ، سرمایه در گردش و تعیین تکلیف بدهی معوق ، انرژی ، امورمالیاتی، تامین اجتماعی و سایر موضوعات انجام گرفته است.

این مقام مسئول افزود : جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع بصورت هفتگی و مستمر با حضور استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار می گردد که در هر جلسه به درخواست مدیران واحد های تولیدی در زمینه مسائل تامین سرمایه در گردش و ثابت، بخشودگی جرائم؛ استمهال بدهی؛ تقسیط مجدد تسهیلات بانکی ، تامین اجتماعی ، امور مالیاتی و .. در راستای کمک و رفع مشکلات بمنظور احیاء و رونق واحدها و طرح های تولیدی پیگیری می گردد .

عناوین برگزیده