تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۳
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۲۹۶۱۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استقرار اکیپ شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار

‌می‌متالز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از استقرار اکیپ شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رضا قاسمیان گفت: استقرار اکیپ شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار به‌منظور جلوگیری از قاچاق سوخت اشاره کرد؛ مشکلی که پس از سال‌ها با هماهنگی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل و همکاری فرمانداری، گمرک، پایانه و شرکت نفت بیله‌سوار و استان حل شد تا دیگر شاهد خروج سوخت از استان نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به تأثیر و نقش اطلاع‌رسانی در فرهنگ اقتصاد سالم اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌تواند در فرهنگ استفاده از تولیدات داخل و حمایت از سرمایه‌گذاری، شکل‌گیری اقتصاد سالم و پیشگیری از وقوع جرم قاچاق، نقش بسزایی داشته باشد.

قاسمیان به اهمیت اصلاح برخی ساختار‌ها و قوانین در سازمان‌ها پرداخت و افزود: تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در سال جدید مشکلات و مسائلی که مانع انجام تکالیف قانونی می‌شود را احصا و نسبت به حل آن اقدام کنند.

او به نقش دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: دبیرخانه کمیسیون استان اردبیل با پشتوانه ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با تصویب مصوبات ارزشمند توانست در سال جاری مشکلات چندین ساله برخی دستگاه‌های عضو کمیسیون را مرتفع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به نقش بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در سطح عرضه با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار فعال کردن اکیپ‌های بازرسی فنی و کارشناسی در راستای جلوگیری از عرضه محصولات قاچاق و بی‌کیفیت به مردم عزیز استان اردبیل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده