تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۳۰۰۷۶۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بر اساس گزارش منتشر شده از میزان فروش شرکت ملی مس ایران اعلام شد،

رشد فروش فملی در فروردین ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - بر اساس گزارش منتشر شده شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در کدال، مجموع فروش داخلی و صادراتی این شرکت ۶.۳۷۳ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۴۸ درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد "فملی" در بورس، گزارش فعالیت ماهانه از میزان فروش داخلی و صادراتی منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ را در کدال منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش فروش داخلی و صادراتی نماد "فملی" در فروردین ماه سال جاری ۶.۳۷۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به رقم ۴.۳۰۲ میلیارد تومانی آن در فروردین ۱۴۰۱، نشان از رشد فروش ۴۸ درصدی دارد.

فروش داخلی این شرکت در فروردین ماه با توجه به تعطیلات نوروزی ۴.۱۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۷ درصدی داشته است. فروش داخلی ملی مس در فرودین ۱۴۰۱ معادل ۲.۲۱۷ میلیارد تومان بوده است.

فروش صادراتی این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۲ معادل ۲.۲۱۹ میلیارد تومان بوده که این رقم نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۶ درصدی داشته است.

بر اساس گزارش کدال بیشترین میزان فروش داخلی فملی در حوزه کاتد بوده که این میزان در فروردین ماه ۱۴۰۲ نزدیک به ۲.۶۶۰ میلیارد تومان بوده است. فروش مفتول بیشترین میزان فروش ملی مس بوده که رقم ۸۷۴ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. سپس کنسانتره طلا و نقره با ۳۲۵ میلیارد تومان، کنسانتره مولیبدن ۲۶۴ میلیارد تومان و فروش اسید سولفوریک ۵۶ میلیارد تومان درآمد برای شرکت ملی مس را نشان می‌دهد.

فروش صادراتی فملی در فروردین ماه از فروش کاتد و اکسید مولیبدن بوده است که این گزارش رقمی معادل ۲.۱۹۴ میلیارد تومان برای کاتد و ۲۴ میلیارد تومان برای اکسید مولیبدن از مجموع فروش صادراتی شرکت ملی مس در فروردین ماه ۱۴۰۲ را گزارش می‌دهد.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات منتشر شده در گزارش‌های قبلی کدال، فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفند ۱۴۰۱ یعنی دوره ۱۲ ماهه ۸۸.۳۲۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به رقم ۸۰.۹۴۷ در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ نشان از رشد ۹ درصدی در دوره سال مالی ۱۴۰۱ داشته است.

شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیارد تومان در بازار اول بورس تهران در گروه فلزات اساسی و فلزات گرانبها غیرآهن، فعال است. این شرکت با ارزش بازار ۲.۸۷۶.۰۰۰ میلیارد ریال رقم قابل توجهی را در معاملات روزانه بازار سهام به خود اختصاص می‌دهد.

گزارش فعالیت ماهانه نماد "فملی" منتهی به  ۳۱/۰۱/۱۴۰۲

رشد فروش فملی در فروردین ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده