تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۲۱
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۰۲۲۴
سرویس خبر : انرژی
در ۱۱ ماه امسال انجام شد

تحقق ۱۰۶.۲ درصدی برنامه تولید تکلیفی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

می متالز - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از تحقق ۱۰۶.۲ درصدی برنامه تولید تکلیفی این شرکت در ۱۱ ماه امسال خبر داد.
تحقق ۱۰۶.۲ درصدی برنامه تولید تکلیفی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

به گزارش می متالز، ابراهیم پیرامون در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های این شرکت گفت: با وجود مشکلات متعدد، عمده برنامه‌های عملیاتی، تولیدی، تعمیراتی، کارهای خدماتی، پروژه‌های عام‌المنفعه، آب‌رسانی، رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی به نحو مطلوبی انجام شد.

وی ٥٤ اصلاحیه به‌منظور بهبود فرآیند و شرایط فرآورشی در واحدها، ١٠ هزار و ٥٧ مورد ضخامت‌سنجی، تعمیرات اساسی گاز و گاز مایع، ایستگاه‌های تزریق فشار گاز، واحدهای بهره‌برداری، تزریق گاز به میدان پرنج، راه‌اندازی تلمبه‌خانه شماره ٣ امیدیه، ایمن‌سازی چاه‌ها و جمع‌آوری ٣٤٤ هزار بشکه نفت با استفاده از  دستگاه‌های MOS و MOT با هدف کاهش آلاینده‌های محیط زیست را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال جاری عنوان کرد.

در این نشست، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با اشاره به اینکه شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز در صف نخست عملیات و جبهه تولید مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دارند، عنوان کرد: همه مدیران و دست‌درکاران به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، اصول ایمنی و اچ‌اس‌یی را سرلوحه امور قرار دهند.

عناوین برگزیده