تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۱۷۰۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد "صبا" در مرداد ماه؛

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود

‌می‌متالز - شرکت گروه مالی صبا تامین در آخرین گزارش فعالیت ماهانه خود، در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۵۸ هزار میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

به گزارش می‌متالز، گروه مالی صبا تامین با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۳۰۰ میلیون تومانی، در مرداد ماه سال جاری؛ از تحقق بهای تمام شده ۱۸ هزار میلیارد تومانی خبر داد. گفتنی است، ارزش بازار پرتفوی سرمایه گذاری "صبا" در شرکت‌های بورسی در مرداد ماه با رشد ۵ درصدی در مقایسه با تیر ماه گذشته همراه بوده است. همچنین در مقایسه با دوره مالی گذشته ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت بیش از ۶۵ درصد رشد داشته است.

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود
با توجه به نمودار بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های گروه مالی صبا تامین، در می‌یابیم که این شرکت روند رو به رشد و صعودی خود را در سال‌های اخیر توانسته حفظ کند. بهای تمام شده سرمایه گذاری "صبا" در مقایسه با مرداد ماه سال گذشته، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته که منجر به رشد ۳۰ درصدی آن شده است.

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود
سبد سرمایه‌گذاری گروه مالی صبا تامین متشکل از شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی می‌باشد که بیش از ۸۰ درصد آن را شرکت‌های پذیرفته شده در بورس به خود اختصاص داده است و ۱۸ درصد این کیک سرمایه گذاری را به مبلغ ۳ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان، شرکت‌های خارج از بورس تشکیل میدهند. "صبا " در مقایسه با ماه‌های پیش سال جاری، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان را به پرتفوی بورسی خود افزوده و به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومانی رسانده است.

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده