تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۱۹۰۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان از معدن زغال سنگ حرارتی آبنیل

‌می‌متالز - مجتبی مصباح در این بازدید بر ایمنی معادن تاکید کرد و گفت: جان کارگران از اشتغال آن‌ها مهم‌تر بوده و اشتغال باید همراه با استاندار‌های ایمنی باشد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی مصباح مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و احمد حسن زاده رئیس سازمان نظام مهندسی استان کرمان، حسین متصدی سرپرست شرکت زغال سنگ و بازرسین ویژه اداره کار به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی با حضور در معدن زغال سنگ حرارتی آب‌نیل در جریان مسائل ایمنی و بهداشت این معدن قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت زغال سنگ کرمان، مجتبی مصباح در این بازدید بر ایمنی معادن تاکید کرد و گفت: جان کارگران از اشتغال آن‌ها مهم‌تر بوده و اشتغال باید همراه با استاندارد‌های ایمنی باشد.

مصباح افزود: کارکردن در معدن زغال سنگ شغل بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد و امروز در بازدید از این معدن مشکلات احتمالی ایمنی را پیگیری می‌کنیم.

حسین متصدی سرپرست شرکت در این بازدید که از دساندری و افق‌های معدن آبنیل شمالی صورت گرفت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ایمنی و نجات معدن گفت در حال حاضر ۱۳۰ نفر نیروی امانی و ۸۰ نفر نیروی پیمانی در این معدن مشغول به کار هستند و گروه ایمنی و نجات معدن فعال و در حال حاضر در افق‌های ۱۹۱۱ و ۱۸۷۷ معدن کار می‌کنیم.

سرپرست شرکت گفت: این معدن جزو معادن حرارتی شرکت زغال سنگ است و از لحاظ کیفی جز معادن برتر کشور در تولید زغال حرارتی می‌باشد در حال حاضر سالیانه ۶۵ هزار تن زغال در این معدن تولید می‌شود که با توسعه آن امکان افزایش ظرفیت تولید نیز وجود دارد.

بازدید مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان از معدن زغال سنگ حرارتی آبنیل

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده