تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۳۲۴۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

تشکیل 2 هزار و 387 پرونده تخلف از ۸۵ هزار بازرسی در سال 97

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درسال۹۷، بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از ۸۵ هزار واحد صنفی توزیعی، تولیدی و بازرسی کردند.
تشکیل 2 هزار و 387 پرونده تخلف از ۸۵ هزار بازرسی در سال 97

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده اظهار داشت: در سال گذشته از ۸۵ هزار بازرسی سازمان از واحدهای صنفی، 3 هزار و 463 فقره پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و گزارش تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او یاد آور شد: از این مجموع ،تعداد2 هزار و 387 مورد گزارشات مردمی تخلف به ستاد خبری واصل شده و ۹۵۳ بازرسی نیز مربوط به گشت های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی،بهداشت و میراث فرهنگی ،اداره کل استاندارد و دامپزشکی و تعداد ۱۲۳ پرونده مرتبط با قاچاق کالا است.

دیودیده تصریح کرد: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستور العمل بهداشتی از عمده ترین تخلفات واحدها بوده است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام‌شده فرهنگی برای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷اظهار داشت: تبلیغ و تشویق مصرف کالای تولید داخلی و نقش آن در اشتغال و صادرات، استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی تبلیغاتی و آموزشی اتحادیه‌های صنفی و اتاق های اصناف به‌منظور فرهنگ‌سازی برای عدم عرضه کالای قاچاق و ارجحیت عرضه کالاهای تولیدی داخلی نیز از اقدامات فرهنگی انجام‌شده در این زمینه بوده است.

عناوین برگزیده