تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۳۹
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۲۴۳۹۳
سرویس خبر : اجتماعی

بیانیه کارکنان شرکت فولاد خوزستان در حمایت از مردم مظلوم غزه

‌می‌متالز - کارکنان شرکت فولاد خوزستان با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین ابراز همدردی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آن‌ها تواناست.

حق داشتنِ سرزمین، حق زندگی در خانه پدری و سرزمین مادری، حق مسلم مردم مظلوم فلسطین است. آنچه امروز در نوار غزه می‌گذرد مصداق آشکار نسل‌کشی است. نشانه روشن ریشخند زدن رژیم اشغالگر صهیونیستی به موازین حقوق بشر و نادیده گرفتن بدیهی‌ترین هنجار‌های اخلاقی حتی در صحنه جنگ که قواعد و ضوابطی دارد، می‌باشد.

تصویر پیکر‌های بی‌جان زنان و کودکان و ساختمان‌های ویرانی که پیش از این مأمن هزاران شهروند فلسطینی بوده است، تصویر واقعی دنیایی است که در آن سیاستمدارانِ سفاک، بی‌اعتنا به درد و رنج انسان، آتش جنگ‌های ویرانگر را بَرمی‌افروزند و تاوان آن را ملت مظلوم و دربند فلسطین می‌دهد.

اکنون غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می‌سوزد، امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی، عدالت خواهی و آزادی خواهی خود را پس می‌دهند و حکومت‌های ستمگری که به نام دفاع از دموکراسی به خود حق مداخله و تجاوز به هر کشوری را می‌دهند، امروز چنین وقیحانه رژیم اشغالگر اسرائیل را بر علیه مردم مظلوم غزه تجهیز می‌کنند تا به غیرانسانی‌ترین شیوه‌ها مردم را به خاک و خون بکشند.

ما کارکنان شرکت فولاد خوزستان ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین، اعلام می‌داریم که همان قدرت طلبان و زورمدارانی که به شیوه‌های مختلف تلاش نموده‌اند تا ایران اسلامی را محاصره علمی و فنآوری و تحریم اقتصادی نمایند در شیوه‌ای بسیار غیرانسانی، آزادی‌خواهی مردم غزه را پایمال نموده‌اند و هر کجای دنیای اسلام که حرکت استقلال طلبانه و آزادی خواهانه‌ای بلند شود، به دین شکل مورد حمله بی رحمانه‌ی مستکبران پلید قرار می‌گیرد، ولی ما پیرو مکتبی هستیم که هرگز ذلت را نمی‌پذیرد و پیروزی از آن صابرین و جهادگران است.

ما فولادیان، امروز در کنار ملت سلحشور ایران همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران و سازشکاران را سر داده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین، به ویژه مردم غزه اعلام می‌داریم.

کارکنان شرکت فولاد خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده