تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۳۲۸۷۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حکم حسین دهقان؛

«ناصر» مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی بنیاد مستضعفان شد

‌می‌متالز - «حسین دهقان» با صدور حکمی، «مجید ناصر» را به مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع معدنی کاوه پارس منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، متن حکم دهقان به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقای مهندس مجید ناصر

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس» منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت، ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

حسین دهقان

مجید ناصر متولد ۱۳۴۴ است و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی متالورژی در دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسانده و مدرک خود در مقطع کارشناسی ارشد MBA را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.

او بیش از ۳۲ سال سابقه حضور در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، صنایع مرتبط با معادن، فولاد، بخش‌های مختلف مهندسی و فنی، صنایع پتروشیمیایی، پالایشگاهی، پتروشیمی و نفت و همچنین مدیریت کلان در حوزه‌های مرتبط با بازرگانی را دارا است.

او پیش از این ریاست هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی اصفهان را عهده‌دار بود.

منبع: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!