تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۳۱۹۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور در بازدید از فولاد مبارکه:

شرایط خوبی برای حضور حداکثری مردم در عرصه‌های تصمیم‌گیری کشور فراهم شده است

‌می‌متالز - معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور در بازدید از فولاد مبارکه گفت: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای حضور حداکثری مردم در بسیاری از عرصه‌های تصمیم‌گیری کشور فراهم شده است؛ این در حالی است که به اذعان بسیاری از کسانی که انصاف دارند، پیش از انقلاب به‌هیچ‌عنوان مردم تا این حد در تصمیم‌گیری‌ها مداخله نداشته‌اند و اساساً انتخابات به‌صورت صوری انجام می‌شده است.

به گزارش می‌متالز، ویژه‌برنامه جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری کارکنان در انتخابات و با حضور ۱۲۰ نفر از نخبگان سازمان بسیج کارگری استان، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه و سرهنگ عطایی فرمانده بسیج کارگری استان اصفهان روز شنبه هفتم بهمن‌ماه در سالن مرکز تحقیقات شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

در این آئین، سید جلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور، دربارۀ جایگاه و نقش اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین شرایط علمی، اقتصادی و سیاسی ایران در منطقه و جهان و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی که همان ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است مطالبی بیان کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و اثرگذار صنعت و کارخانجاتی نظیر شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد کشور گفت: پیش از انقلاب که جمعیت کشورمان به‌مراتب کمتر از حال حاضر بود، با فروش نفت اقتصاد کشور را اداره می‌کردند در حالی که بیشتر مردم در فقر به سر می‌بردند؛ اما امروز علی‌رغم اینکه فروش نفت کمتر شده؛ اما بخش عمده‌ای از درآمد کشور از محل تولید در صنایع کشور تأمین می‌شود و شاهد هستیم که مجموعه‌هایی نظیر فولاد مبارکه نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور دارند و چنانچه به این مراکز توجهی بیشتری شود، طبیعتاً می‌توانند نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: امروز به‌جرئت می‌توان گفت کشور ایران تنها کشور یا از معدود کشور‌هایی است که مردم آن در انتخابات و فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور نقش مؤثری دارند. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای حضور حداکثری مردم در بسیاری از عرصه‌های تصمیم‌گیری کشور فراهم شده است؛ این در حالی است که به اذعان بسیاری از کسانی که انصاف دارند، پیش از انقلاب به‌هیچ‌عنوان مردم تا این حد در تصمیم‌گیری‌ها مداخله نداشته‌اند و اساساً انتخابات به‌صورت صوری انجام می‌شده است. اما امروز در کشورمان انتخابات به‌طور واقعی انجام می‌شود. حتی گاهی مشاهده می‌کنیم که مردم مسیر‌هایی را انتخاب می‌کنند که در راهبرد‌های مسوولان نظام نبوده است؛ اما به هر صورت این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند و می‌توانند مسیر خود را انتخاب کنند. به‌هرحال این فرصت، حقی است که تکلیف و وظیفه به همراه دارد و چنانچه افراد نسبت به این حق و وظیفه کوتاهی کنند، مدیون خواهند بود.

حسینی تأکید کرد: همچنان که کارکنان فولاد مبارکه در جبهه صنعت مشغول فعالیت‌اند، باید در نظر داشته باشند که حضور در این جبهه نافی عمل به سایر مسوولیت‌ها نیست؛ بنابراین وظیفه همه است که در انتخابات شرکت کنند.

وی از نقش‌آفرینی در حوزه جهاد تبیین به‌عنوان یکی دیگر از وظایف افراد نام برد و افزود: به‌طورکلی عمل به وظایف در هریک از این بخش‌ها می‌تواند در بی‌اثر یا کم‌اثر کردن برنامه‌های دشمنان تأثیر داشته باشد.

گفتنی است معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور، ضمن حضور در مسجد جامع شرکت در جمع کارکنان فولاد مبارکه نیز بیاناتی در اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، بصیرت‌افزایی و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایراد کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده