تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۳۷۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت:

عزم وزارت صمت بر رفع مشکلات بخش تولید/ واحد‌های راکد احیا می‌شوند

‌می‌متالز - رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت از عزم این وزارت‌خانه برای رفع مشکلات بخش تولید در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: احیای واحد‌های راکد شتاب خواهد گرفت.

به گزارش می‌متالز، «علی گلشنی» رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت در بازدید از واحد‌های صنعتی شهر سمنان، ضمن بیان اینکه از جمله اولویت‌های این وزرات خانه رسیدگی به واحد‌های نیمه تعطیل یا راکد است، گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال این مهم در سطح کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری احیای بلند مدت واحد‌های راکد در دستور کار است، افزود: انجام این امر به هم افزایی سایر بخش‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز نیاز دارد.

رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت ضمن بیان اینکه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی کشور همراهی بانک‌ها را نیز می‌طلبد، خاطرنشان کرد: همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات رونق تولید به متقاضیانی که در اولویت هستند می‌تواند به کلید راهگشا برای ادامه راه و حیات آنها تبدیل شود.

وی ضمن بیان اینکه از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در راستای تحقق شعار سال حمایت خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً تلاش‌ها مبنی بر عمق سازی به دانش بومی برای واحد‌های صنعتی در دستور کار خواهد بود.

گلشنی با بیان اینکه وزارت صمت به عنوان متولی تولید می‌کوشد تا چالش‌های اصلی پیش راه تولیدکنندگان را رفع رجوع کند، گفت: خوشبختانه استان سمنان از این نظر وضعیت خوبی دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده