تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۰۳۳۳
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی شهید تندگویان؛

حفظ روند به‌وضوح در عملکرد "شگویا" مشهود است!

‌می‌متالز - "شگویا" در فروردین‌ماه ۱۰۶ هزار و ۵۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۵ هزار و ۷۹۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروشی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی مقدار فروش محصولات خود را ۵۵ هزار و ۷۹۰ تن در سامانه کدال به ثبت رساند.

مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان فروردین‌ماه سال جاری ۵۵ هزار و ۷۹۰ تن بود؛ همچنین"شگویا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

حفظ روند به‌وضوح در عملکرد
"شگویا" در فروردین‌ماه ۱۰۶ هزار و ۵۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۵ هزار و ۷۹۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

نرخ فروش محصول «گرید بطری» در فروردین‌ماه نزدیک به ۵۹ میلیون و ۷۵ هزار تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول که عنوان درآمدزاترین محصول "شگویا" را دارد با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود. دیگر محصولاتی که "شگویا" در فروردین‌ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «گرید الیاف»، «نخ POY» و «اسید ترفتالیک خالص» که به جز اسید ترفتالیک خالص همه‌ی این محصولات با کاهش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بودند.

حفظ روند به‌وضوح در عملکرد

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده