تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۴۰۳۷۴
سرویس خبر : انرژی
بخوانیم از گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس؛

رشد ۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های "پترول" نزد شرکت‌های بورسی

‌می‌متالز - "پترول" در این ماه موفق یه ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی خود به مبلغ ۱۸ هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان شده است. همچنین گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های آن نیز به ۶ هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان رسیده که ۲ درصد افزایش را نسبت به اسفندماه داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به فروردین‌ماه از رشد ۲ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی خود در مقایسه با اسفندماه خبر داده است.

رشد ۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های
"پترول" در این ماه موفق یه ثبت ارزش بازار پرتفوی بورسی خود به مبلغ ۱۸ هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان شده است. همچنین گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های آن نیز به ۶ هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان رسیده که ۲ درصد افزایش را نسبت به اسفندماه داشته است.

رشد ۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های
همچون روندگذشته بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی "پترول" در حال رشد بوده و این ماه نیز با رشد ۵ درصدی سبد سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن به ۴۴ درصد رسیده است که به بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۱۹ میلیارد تومان رسیده است.

رشد ۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های
صنایعی که "پترول" در آنها بیشترین سرمایه‌گذاری را کرده است، که به ترتیب شامل «مواد و محصولات شیمیایی»، «محصولات شیمیایی» و «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» است. بیش از ۸۲ درصد سرمایه‌گذاری‌های "پترول" در «مواد و محصولات شیمیایی» بوده است که نزد شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌گذاری شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده