تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۴۰۴۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
دکتر زمان‌پور مديرعامل هلدینگ صباانرژی:

فولاد اکسین سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کرد/ انعقاد قرارداد‌های جدید فولاد اکسین با شرکت‌های داخلی در نمایشگاه نفت با اهمیت است

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ صباانرژی گفت: اکسینی‌ها نشان داده‌اند که از روحیه جهادی بالایی برخوردار هستند و ثبت رکورد‌های تولیدی و سود در شرکت نیز با همت و تلاش همین کارگران رقم خورده است.

به گزارش می‌متالز، مهندس زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت در تهران با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از بهترین شرکت‌های هلدینگ صباانرژی است که در سال گذشته علاوه بر اینکه صادرکننده برتر شناخته شد توانست یک سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کند.

وی افزود: امیدواریم فولاد اکسین خوزستان بتواند همین مسیر فعلی را ادامه دهد و بتواند در سال جاری با توجه به قرارداد‌هایی که در حال انعقاد است، شرایط شرکت را نسبت به سال قبل بهتر کند و سودآوری بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان در تحقق شعار‌های سال پیشگام بوده است، گفت: برنامه‌ریزی انجام شده برای فولاد اکسین خوزستان در جهت اجرای پروژه‌های این شرکت در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان جهش تولید است.

زمان‌پور با اشاره به اینکه حدود ۱۳ همت تفاهم‌نامه در نمایشگاه بین‌المللی نفت در تهران به امضا رساندیم، عنوان کرد: قرارداد تولید حدود ۲۴۸ هزار تن ورق به‌زودی منعقد خواهد شد و سودی حدود ۳ همت برای این میزان تولید پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به دیدار کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری افزود: اکسینی‌ها نشان داده‌اند که از یک روحیه جهادی بالا برخوردار هستند و ثبت رکورد‌های تولیدی و سود در شرکت نیز با همت این کارگران است.

زمان‌پور در پایان گفت: امسال به یمن برگزاری دیدار با حضرت آقا، روحیه و انرژی مضاعفی در اکسین دمیده شده و انتظار داریم همانطور که از ابتدای سال با ثبت رکورد‌های تولیدی شروع شده، تا پایان سال مسیر به همین شکل ادامه پیدا کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!