تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۰۸۱۹
سرویس خبر : انرژی
در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی پارسیان مطرح شد؛

تاکید عبوری بر تمرکز بر راهبرد‌های جدید غدیر در گروه پارسیان

‌می‌متالز - با حضور مهدی عبوری مدیرعامل هلدینگ غدیر مراسم معارفه سید جعفر هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید گروه نفت و گاز پارسیان، از زیر مجموعه‌های مهم هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، عبوری در این مراسم با قدردانی از خدمات اسمعیل قنبری، معرفی هاشمی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه نفت و گاز پارسیان را در راستای گردش نخبگان درون سازمانی دانست و اظهار داشت: مدیرعامل جدید از درون هلدینگ غدیر و بر اساس ارزیابی‌های کمی و کیفی صورت گرفته انتخاب شده است تا بتواند سیاست‌های کلی غدیر را بر اساس راهبرد جدید این هلدینگ چند رشته‌ای عملی نماید.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نگاه همه‌جانبه به مساله انرژی، به‌خصوص انرژی‌های فسیلی، برخورداری کشورمان از منابع فراوان نفت و گاز را موهبتی خدادادی دانست که باید با اتکا به دانش بومی و استفاده از روش‌های نوین مدیریتی درراستای ارزآوری و پیشرفت کشور به‌کار گرفته.

عبوری با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مدیران یکی از عواملی است که مسیر را برای ارتقا شغلی آنها مهیا می‌کند، گفت: در انتخاب مدیر عامل جدید پارسیان از این رویکرد استفاده شده است.

وی در رابطه با توسعه صادرات تصریح کرد: هلدینگ نفت و گاز پارسیان باید تمرکز خود را بر تنوع محصولات صادراتی همچنین گسترش مشتریان و مقصد‌های صادراتی قرار داده و برای رسیدن به این مهم باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام دهد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر تدوین استراتژی جدید در حوزه بازرگانی پارسیان به ویژه در زمینه فروش اوره را یکی از ماموریت‌های مهم هاشمی دانست.

وی در پایان با بیان اینکه هلدینگ نفت و گاز پارسیان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های حوزه نفت و انرژی مطرح است، گفت: این هلدینگ باید در تدوین قوانین و آیین‌نامه‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایفای نقش کند و توجه به این مسئله از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده