تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۴۰۹۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
سیدمهدی رضوی، مدیر امور اداری فولاد مبارکه در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام:

برگزاری آزمون‌های استخدامی متوالی گواهی بر عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی در فولاد مبارکه است/ پایان فرآیند آزمون استخدامی ۱۴۰۱ فولاد مبارکه

‌می‌متالز - عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی در فرآیند برگزاری آزمون‌های استخدامی فولاد مبارکه ازجمله رموز موفقیت‌های این شرکت طی سال‌های گذشته است. آزمون‌های استخدامی فولاد مبارکه در همه ادوار عمدتاً برای جذب صد‌ها نیروی جدید بوده و این در حالی است که هیچ شرکت، سازمان یا نهاد دیگری در کشور طی برگزاری یک دوره آزمون استخدامی سراسری، این تعداد نیرو را جذب نکرده است.

به گزارش می‌متالز، در آزمون بزرگ استخدامی سال ۱۴۰۱ فولاد مبارکه برای جذب قریب به ۱۰۰۰ نفر، ۲۱ هزار داوطلب شرکت کردند که خوشبختانه فرآیند جذب آنها به پایان رسید و بخش زیادی از برگزیدگان این آزمون استخدامی تاکنون مشغول به‌کار شده‌اند. هدف ما این است که این سرمایه ارزشمند ملی به‌نام فولاد مبارکه را به‌عنوان امانتی از گذشته، با حضور جوانان متعهد و متخصصی همچون شما راهبری کرده و پیشتازی این مجموعه را همچنان حفظ کنیم.

در حال حاضر و با احتساب نیرو‌های پیمانکار، ۳۰ هزار نفر راهبری مجموعه فولاد مبارکه را بر عهده دارند. همه کسانی که وارد فولاد مبارکه شده‌اند، حتی پس از بازنشستگی نیز توسط این مجموعه همراهی و حمایت شده‌اند. امروز در حالی آغاز به کار صد‌ها نفر از همکاران جدید فولاد مبارکه را جشن می‌گیریم که شب گذشته برای همین تعداد از همکاران خود جشن بازنشستگی برگزار کردیم و این موضوع در کشور بی‌نظیر است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده