تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۴۱۰۸۱
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس گفت:

پیش بینی ۳۶۰۰ میلیارد تومانی منابع مالی دو زیست پالایشگاه "شگستر"

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس گفت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی منابع مالی برای دو طرح زیست پالایشگاه کرمانشاه و باشت شده بود.

به گزارش می‌متالز، کیوان شیدانی، مدیرعامل شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس، در خصوص برنامه‌های آتی اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که به بورس در زمان پذیرش دادیم، ۳۶۰۰ میلیارد تومان پیش بینی منابع مالی برای دو طرح زیست پالایشگاه کرمانشاه و باشت شده بود. ۲ هزار میلیارد تومان از این میزان را پذیره نویسی کردیم. میزان ۱۶۰۰ نیز باقی ماند. طبیعتا باید این میزان تزریق شود تا بتوانیم به عملیات زیست پالایشگاه باشت سرعت بخشیم.

وی درخصوص سودآوری گفت: درخصوص سودآوری شرکت، گزارشات منتشر شده و برنامه‌های ما آماده است. ما به همان برنامه‌هایی که در گذشته اعلام کرده بودیم، خواهیم رسید. زیرا مباحثی مثل گازکربنیک به طرح‌ها اضافه می‌شود. برآورد ما این است، ظرفیتی که بتوانیم پس از تثبیت راه اندازی کنیم بالاتر از ۲۰۰ هزار لیتر در روز باشد.

شیدانی گفت: از سهامداران تقاضا می‌کنم که در قیمت‌های پایین سهام خود را عرضه نکنند با توجه به اینکه ممکن است اتفاقات خوبی در سال ۱۴۰۳ رقم بخورد.

مدیرعامل "شگستر" ادامه داد: امیدواریم بهره‌برداری از زیست پالایشگاه کرمانشاه در شرایط خوب و مطمئن رقم بخورد و با شرایط مناسب به سمت بهره‌برداری برویم. وقتی این کار انجام شود، ارزندگی سهام "شگستر به صورت ذاتی مناسب خواهد بود. نکته‌ای دیگر این است که ارزش دارایی سهامداران در زیست پالایشگاه باشت نیز به صورت مداوم در حال افزایش است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده