تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۴۱۳۰۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

‌می‌متالز - «محمدجواد احمدی» مدیرعامل مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسوولین نظام در سانحه هوایی تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک، در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

از میان مؤمنان مردانى‏‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه خدمت به مردم، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را داشتند و عاشقانه تا دورافتاده‌ترین نقاط مرزی را مام وطن دانسته و با تاسی بر آموزه‌های اسلامی، حسین‌گونه با افتخار رنگ شهادت بر نام خود زدند که باور داشتند: والاترین مرگ‌ها شهادت است.

اینجانب با نهایتِ تأثر و تألم قلبی شهادتِ شهید راه خدمت رئیس‌جمهور محرومان، سید محبوب، مظلوم و مردمی، خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و هیات همراه ایشان را محضر ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای شهیدان گران‌قدر این سانحه غمبار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های معزز این عزیزان و همچنین ملت شهیدپرور ایران، درخواست صبر و اجر دارم.

محمدجواد احمدی

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک

پیام تسلیت مدیرعامل مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده