تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۳۵۱۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

در سال ۹۷ توانستیم تمام بدهی های صندوق را تسویه کنیم

می متالز - وی با بیان اینکه بازنشستگان ما همیشه جهادگر بوده اند و باید آن چیزی را که حقشان است به آن ها بدهیم افزود: برخی ها می خواهند بازنشستگان را دلسرد نموده و اذهان خاطر این عزیزان را مشوش کنند تا به اهداف خود برسند.
در سال ۹۷ توانستیم تمام بدهی های صندوق را تسویه کنیم

به گزارش می متالز، نشست روسای دفاتر امور بازنشستگی با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

محمد جواد عسکری در سخنانی در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و سال رونق تولید اظهار داشت: برای خدمت به بازنشستگان فولاد، همه ما عضو یک خانواده هستیم.

عسکری با اشاره به واریز حقوق فروردین بازنشستگان فولاد عنوان کرد: اولین صندوقی بودیم که هم در پارسال و هم سال جدید افزایش حقوق بازنشستگان را از فروردین اعمال کردیم. ما به تمام تعهداتمان به بازنشستگان عزیز عمل کرده و خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان ما همیشه جهادگر بوده اند و باید آن چیزی را که حقشان است به آن ها بدهیم افزود: برخی ها می خواهند بازنشستگان را دلسرد نموده و اذهان خاطر این عزیزان را مشوش کنند تا به اهداف خود برسند.

عسکری خطاب به روسای دفاتر امور تاکید کرد: باید برای بازنشستگان تبیین کنید که عملکرد گذشته صندوق چه بود و اکنون چه عملکردی دارد.در سال ۹۷ برای اولین بار شرکت های ما سودده شدند. ضمن اینکه برای اولین بار بدون فروش اموال و اخذ وام توانستیم حقوق و عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم. همچنین در سال ۹۷ توانستیم تمام بدهی های صندوق را تسویه کنیم که اگر این کار را نمی کردیم اموال صندوق در اختیار بانک ها قرار می گرفت. این دستاوردها باید برای بازنشستگان تبیین گردد.

منبع: عصر خبر
عناوین برگزیده