تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۳۶۴۰۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس شهربابک:

در سال جاری با همت والای کارگران تولید بیشتری خواهیم داشت

می متالز - مهندس جلیل حسانی گفت: در سال جاری همچون سال 97 با تلاش مضاعف و همت والای کارگران می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم و در سال جاری با توجه به اینکه طرح توسعه ذوب اجرا خواهد شد کاهش تولید نخواهیم داشت و حتی نسبت به سال گذشته بیشتر هم خواهد شد.
در سال جاری با همت والای کارگران تولید بیشتری خواهیم داشت

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک؛ حسانی در مراسم جشن روز کار و کارگر که با حضور معاونین، مدیران و کارکنان مجتمع مس شهربابک، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه و جمعی از مسئولین شهرستان در کانون امام خمینی شهرستان شهربابک برگزار شد گفت: کار و تلاش بسیار امر مقدسی است و ما شکرگزار هستیم که خداوند در یک سال گذشته به ما فرصت و سلامتی داد که ما از این فرصت استفاده کنیم و محصولی تولید کنیم که هم نیازهای کشور تأمین شود و هم برای کشور ارزآوری داشته باشیم.
وی افزود: بر خود لازم می‌دانم از همه همکارانی که در حال تولید هستند و کار و تلاش می‌کنند و از خدمات شبانه‌روزی آن‌ها تشکر کنم که آنها باوجود سختی‌هایی که در کار صنعت وجود دارد، به تلاش خود ادامه می‌دهند و تولید را بالا می‌برند و ما در قبال این تولیدات می‌توانیم خدماتی در شهرستان به‌صورت کمک‌های بلاعوض و مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشیم.
مدیر مجتمع مس شهربابک به خدمات ارائه‌شده به شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال 97 میزان کمک‌های بلاعوض که توسط مجتمع به شهرستان ارائه شد سه برابر سال قبل بود و کمک به سازمان‌های تحت پوشش هم چیزی حدود 4 تا 5 برابر است.
وی تصریح کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز گام‌های مؤثری برداشته شد و یکی از این گام‌ها، راه‌اندازی مرکز توسعه کسب‌وکار بود که در این بخش، با پشتوانه مالی که داشت، اشتغال خارج از مجموعه مس گسترش یافت.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده