تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۶۷۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کل بانک مرکزی:

هزینه‌ای برای رمز یکبار مصرف بانکی به مشتریان تحمیل نشود/نوسانات نرخ ارز محصول متغیر‌های سیاسی است

می متالز - همتی گفت: نوسانات نرخ ارز محصول متغیر‌های سیاسی بوده و مردم توجه کنند که ریسک این بازار زیاد است.
هزینه‌ای برای رمز یکبار مصرف بانکی به مشتریان تحمیل نشود/نوسانات نرخ ارز محصول متغیر‌های سیاسی است

به گزارش می متالز، همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت لازم دیدم چند نکته را به مردم عزیر توضیح دهم: در قضیه تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا به حوزه فناوری تاکید کردم که دقت بیشتری بکنند اجرای طرح برای تامین امنیت حساب ها، نبایستی به کسب و کارهای نوپا لطمه ای بزند و در اجرای آن هیچ هزینه‌ای نباید به مشتریان بانک ها تحمیل شود.

همتی همچنین نوشت که  این روزها با موج اخبار سیاسی، نرخ ارز، نوسانات زیادی را تجربه کرده است که الزاما اقتصادی نیست و محصول متغیرهای سیاسی است، چراکه عوامل بنیادی اقتصادی در این مدت تغییرات قابل توجهی نداشته اند. لذا با توجه به تغییرات مداوم شیب و جهت متغیرهای سیاسی، توجه مردم عزیز را به ریسک زیاد این بازار جلب می کنم.

وی افزود: در کنار تلاش‌های دولت برای افزایش صادرات نفت، کنترل هزینه‌ها و راه‌های مختلف تأمین منابع مالی جایگزین در بودجه، من اعتقاد راسخ دارم که اجتناب از پولی کردن کسری بودجه باید یک اصل غیرقابل مناقشه باشد و باید راه‌های دیگری را برای افزایش درآمدها دنبال کرد.

 

رئیس کل بانک مرکزی: در خصوص رمز یکبار مصرف بانکی، نباید هزینه ای به مشتریان تحمیل شود / نوسانات بازار ارز محصول متغیرهای سیاسی است؛ ریسک این بازار این روزها زیاد است

 

عناوین برگزیده