تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۴۰۰۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل جدید شرکت صنعتی گل‌گهر در آیین معارفه؛

توجه به مهندسی معکوس از جمله اهداف ماست

می متالز - جمشید ملارحمان، مدیرعامل جدید گل گهر گفت: یک ریال از منابع گل‌گهر را به جای دیگر نمی‌فرستیم.
توجه به مهندسی معکوس از جمله اهداف ماست

به گزارش می متالز، وی افزود: نقشه راه ما را مقام رهبری مشخص کرده است. من به استراتژی‌ها و برنامه‌ها به خاطر وقت کم نمی‌پردازیم. ما هیچ چاره‌ای جز مهندسی مدیریت، نگاه عالمه و مدبرانه به نهادهای تولید و صنایع معدنی کشور به عنوان نیاز اقتصاد کشور نداریم.

ملارحمان ادامه داد: اگر بخواهیم به پیش نیازهای تولید نگاه کنیم به راحتی می‌توان فهمید مزیت داشتن مواد اولیه نخستین مزیت ماست.

وی گفت: صیانت از معادن جز بهره‌وری بهینه و جلوگیری از هدر رفت معادن نیست.

وی اظهارکرد: اگر به مقوله تامین مواد اولیه نپردازیم با مشکل روبه‌رو خواهیم شد. من وظیفه خود میدانم از حقوق منابع انسانی حمایت کنم.

مدیرعامل جدید گل گهر در پایان گفت: توجه ویژه به مهندسی معکوس از جمله اهداف ماست.

وی افزود: ما اکتشاف را به شکل نا محدود و به اعتبارات وسیع در سرتاسر ایران و دنیا به عنوان پشتیبان توسعه تولید و عمر صنعت سرمایه‌گذاری شده قرار خواهیم داد.

وی افزود: اگر به تامین مواد اولیه نپردازیم سرمایه گذاری‌های انجام شده بعد از چندی به هدر خواهد رفت و چیزی جز ضایعات نخواهد بود.

ملا رحمان در ادامه گفت: نگاه تولید و توسعه و تسریع در طرح‌های توسعه و زیربنایی کشور اساسی‌ترین نگاه استراتژیک ما باید باشد.این مهم میسر نیست جز نگاه ویژه به منابع انسانی و جهت دهی سرمایه‌های انسانی به سمت تولید و توسعه.

وی تصریح کرد: من به عنوان حداقل وظیف و به عنوان یک کارگر کوچک وظیفه خود می‌دانم و بر خود فرض می‌دانم که از حقوق منابع انسانی، معیشت، رفاه و آینده آنها و ارتقای سطح زندگی منابع انسانی گل گهر دفاع کنم.

 

آرزوی ما صادرات صنعت به تمام دنیاست

مدیرعامل جدید گل گهر در ادامه گفت: ما به دنبال این هستیم که در مجموعه گل گهر به جای این که خریدار صنعت باشیم، صنعت مورد نیاز خود را احداث کنیم و فروشنده صنعت به تمام دنیا باشم.

 

توسعه صنایع پایین دستی با ارزش افزوده بالا

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه صنایع پایین دستی گفت: توسعه صنایع پایین دستی به خصوص بخش هایی که ارزش افزوده بالایی دارند از دیگر اولویت‌های توسعه‌ای ما خواهد بود.

 

توجه به زیربناها و تسریع در به ثمر رسیدن طرح ها

وی افزود: توجه به زیربناها و زیر ساخت ها، طرح‌های اساسی و زیربنایی خصوصا مشابه طرح آب رسانی و تسریع در به ثمر رسیدن طرح‌ها از دیگر اولویت‌های ماست.

 

توجه به طرح مسئولیت اجتماعی

ملا رحمان گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یک اصل عملی است و و این موضوع در کنار طرح تولید و توسعه از اصول اساسی و مسلم برای رسیدن به اهداف تولید است.

 

اهداف میسر نمی‌شود مگر با پرهیز از حاشیه

وی افزود: ما تمام تلاشمان بر نظام مدیریت مهندسی هوشمندانه، عاملانه، تحقیق و توسعه و رسیدن به اهداف عالی مدیریت است ولی میسر نخواهد شد جز به همراهی، همدلی و پرهیز از هر گونه حاشیه‌های غیر ضروری.

وی در آخر خاطر نشان کرد: امید است با همدلی و فضای صلح و صمیمیت بتوانیم خدمت‌گذار کوچکی باشیم.

عناوین برگزیده