تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۵۵۰۷
کد خبر: ۴۱۶۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

خداحافظی مرد دیگری از توسعه/امروز سید محسن میرمحمدی تودیع و علی امرایی معارفه شد

می متالز - امروز 27 خرداد 1398 در دفتر مرکزی این شرکت در تهران مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان - سیدمحسن میرمحمدی - تودیع و علی امرایی معارفه شد.
خداحافظی مرد دیگری از توسعه/امروز سید محسن میرمحمدی تودیع و علی امرایی معارفه شد

به گزارش می متالز، مهندس سیدمحسن میرمحمدی پس از ۵ سال مدیریت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان (از شرکت های زیرمجموعه فولاد مبارکه اصفهان) امروز از این سمت خداحافظی کرد؛ وی طی دوره تصدی مدیریت خود و در دوره یک ساله تولید گندله سازی علی رغم مشکلات تامین کنسانتره بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال برای شرکت متبوع خود سودآوری داشته و پروژه کنسانتره سازی ۵ میلیون تنی این شرکت تا ۹۱٪ پیشرفت فیزیکی داشته است.

سوال «می متالز» این است: در شرایطی که این پروژه در مراحل نهایی و تکمیل شدن است؛ آیا این شتابزدگی در تغییر و تحول ضروری است؟

امروز «علی امرایی» جایگزین میرمحمدی شد و برای این پایگاه خبری هیچ رزومه ای از امرایی در دسترس نیست.

سیدمحسن میرمحمدی در مراسم تودیع خود گفت: فاز اول انتقال سنگ آهن از معدن به کارخانه شامل خط سنگ‌شکن و خط انتقال سنگ به طول ۸ کیلومتر که طولانی‌ترین خط انتقال سنگ در کشور است تا مهر ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین بخش اصلی فرآوری کنسانتره تا ۳۰ دی ۹۸ راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نیاز سالانه این کارخانه به 3.5 میلیون تن سنگ از معادن سنگان، حمل سنگ‌آهن به مجتمع از اول تیرماه سال‌جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سابق صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان به انتخاب "فولاد سنگان" به‌عنوان ستاد معین اقتصاد مقاومتی شهرستان خواف از سوی استانداری اشاره کرد و گفت: ساخت ۵ باب مدرسه و اقدامات دیگری در راستای محرومیت زدایی منطقه انجام شده است.

مهندس میرمحمدی به سوابق خود اشاره کرد و گفت: من سال ۹۳ به منطقه خواف آمدم و آن هنگام، امکانات زیر ساخت ها مهیا نبود و توانستیم ۳۰ کیلومتر خط گاز با حجم ۱۰۰هزار مترمکعب انتقال دهیم.

وی افزود: امروز از تولید ۴میلیون تن گندله عبور کردیم و سود سال اول تولید از ۴۰۰۰ میلیارد ریال گذشت. این در حالی است که کنسانتره از سایر مناطق وارد می‌شد وگرنه سود ما از ۶۰۰۰ میلیارد ریال هم بیشتر می‌شد.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده