تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۵۵۹
کد خبر: ۴۲۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
احمدی خبر داد:

بررسی وضعیت نامناسب آلایندگی صنایع سرب و روی در کمیسیون صنایع و معادن با حضور نعمت زاده

می متالز - نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به سوال سه نماینده خبر داد.
بررسی وضعیت نامناسب آلایندگی صنایع سرب و روی در کمیسیون صنایع و معادن با حضور نعمت زاده

فریدون احمدی در خصوص نشست امروز کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت:نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کمیسیون صنایع و معادن به سئوالات نمایندگان در حوزه کاری وزراتخانه متبوعش پاسخ داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون ادامه داد:سوال صباغیان بافقی در خصوص توزیع مولیبدن در صنعت مس بود که وزیر صنعت دستور توقف مصوبه ستاد تنظیم بازار را در این خصوص داده بودند تا واحدهای جدید به دلایل اقتصادی مجوز فعالیت نداشته باشند که نهایتا در سهیمه ها تغییر محسوس بوجود نیاید و مقرر شد سوال این نماینده در نشست مشترک با وزیر مربوطه بررسی و تعیین تکلیف شود.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در ادامه نشست کمیسیون وقف چی نماینده زنجان و طارم در مجلس در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب آلایندگی صنعت سرب و روی در منطقه و پسماند شهرک صنعتی از وزیر صنعت سوال  مطرح کردندکه مقرر شد طی دو هفته آینده موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود تا در صورت قانع نشدن نماینده سوال کننده ،موضوع سوال به صحن مجلس ارجاع داده شود.

بازدید میدانی با وزیر صنعت از بنگاه های صنعتی شهرضا

گفتنی است سمیه محمودی نماینده شهرضا در مجلس درباره عملکرد ضعیف وزارت صنعت،معدن و تجارت در حوزه اقتصاد مقاومتی در بحث حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط از نعمت زاده سوال کرد که مقرر شد در این خصوص بازدید میدانی با وزیر صنعت در حوزه انتخابیه صورت گیرد و تصمیم گیری نهایی درباره قانع یا عدم قانع شدن از سوال صورت گیرد.

عناوین برگزیده