تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۴۴۶۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در اصفهان مطرح کرد:

تغییر مدیران باید به بهبود شرایط بیانجامد

می متالز - معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییر و جابجایی مدیران در بدنه مدیریتی این مجموعه به ویژه در استان‌ها نه تنها نباید خلل و وقفه ای در فرایند صنعت و تولید ایجاد کند بلکه باید به بهبود شرایط بیانجامد.
تغییر مدیران باید به بهبود شرایط بیانجامد

به گزارش می متالز، عباس قبادی در مراسم معرفی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: جابجایی‌ها و تغییرات در سطوح مختلف مدیریتی اجتناب ناپذیر و لازم است و این امر باید به بهبود شرایط کار و تولید منجر شود.
وی گفت: اصفهان تاثیرگذارترین استان در مجموعه صنعت در کشور به شمار می‌رود و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه کشوری را در اختیار دارد و امیدواریم تغییر مدیریتی بتواند این استان را همچون گذشته در سطح کشور بیش از گذشته مطرح کند و روند توسعه و تولید را در آن گسترش دهد.

 

موفق: اولویت‌های برنامه ای وزارت صمت با جدیت در اصفهان دنبال خواهد شد

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تولید و ساخت و ساز در این استان به صورت جدی دنبال خواهد شد و بر مبنای آن هفت محور و ۳۵ برنامه همانند وزارتخانه تعریف شده است.

ایرج موفق خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم از صنایع کم آب بر در اصفهان بیشتر حمایت کنیم زیرا صرفه جویی در آب و انرژی در این منطقه به عنوان یک اصل مهم، باید در این استان دنبال شود.

وی بیان کرد: رفع موانع تولید بدون هرگونه نگاه سیاسی در این استان انجام خواهد شد و در زمینه‌های فنی و کارشناسی سعی می‌کنیم از بهترین افراد استفاده کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، ضعف در تجارت را یکی از مشکلات فراروی اقتصاد این استان دانست و افزود: در این راستا باید محصولات را با ساز و کار بهتری وارد بازار کنیم، زیرا مشتری یابی در عرصه داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.

عناوین برگزیده