تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۴۴۷۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

زیان هر سهم "وپست" افزایشی بود

می متالز - شرکت پست بانک ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۷۰ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۱۵۰ درصدی زیان را نشان می دهد.
زیان هر سهم "وپست" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت پست بانک ایران با سرمایه سه هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پست بانک ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۷۰ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۱۵۰ درصد افزایش زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱ هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"وپست" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۴۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

شرکت پست بانک ایران در صورت های مالی تلفیقی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، زیان هر سهم را یک هزار و ۳۳۰ ریال و زیان خالص را ۴ هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

عناوین برگزیده